poniedziałek, 9 lipca 2012

PINK OMBRE




tee - @ / usa shorts - new yorker / pink creepers - @

34 komentarze:

  1. Wczoraj widziałam tę stylizacje na lb i jej szukałam tutaj ;D Chciałam się dowiedziec czym zrobiłaś te koncowki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnee! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym takie ombre, ale mam ciemne włosy, więc byłoby bardzo ciężko. ale do Cb bardzo to pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorgeous ombre. It looks so good on you :)

    http://3.bp.blogspot.com/-U6mFPaPvl0c/T_qpGZcQFnI/AAAAAAAACBk/Wqftl0KiEIs/s1600/stressed-desserts-399443-475-475.jpg

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodenki <3 Genialny set! Bardzo fajne włosy!!

    OdpowiedzUsuń
  6. So coool ! Love your hair ! :)

    http://meritique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wow ale zarąbiste !!!! Jak uzyskałaś taki efekt ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Te mam takie butki!

    I w ogóle zazdroszczę różowego na włosach. ; > Mój nigdy tak ładnie nie wyjdzie. ; <

    OdpowiedzUsuń
  9. im gonna try something like this! great!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak robiłaś włosy? :) Efekt powalający.

    Ciekawe buty!

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo jakie piękne włosy! :D i spodenki bym Ci podkradła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twój styl, każdy element zarówno razem jak i osobno wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh, Love the color
    Awesome shoes by the way

    http://bajues.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastycznie;) Zapraszam do siebie http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie wyszło, pasuje do Ciebie;)
    no i świetne szorty:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne szorty. Wyglądasz jak American Dream;)

    OdpowiedzUsuń
  17. perfect look and pics! beautiful blog!

    Follow ♥

    kisses from spain

    OdpowiedzUsuń
  18. jak nie lubię farbowanych końcówek, tak u Ciebie wygląda to fantastycznie ;D!
    dziękuję za miły komentarz, pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie, pojawił się nowy post :).

    OdpowiedzUsuń
  19. http://besty.pl/1387795 Mam wrażenie, że pod styczniem jesteś Ty...

    OdpowiedzUsuń
  20. kiedyś miałam całą głowę zafarbowaną na taki róż, piękny jest! i pasuje ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne ombre! A co do blondu, jest przepięknie chłodny i nie ma żółtego odcienia. Jaką farbą to uzyskałaś?
    U mnie nowy post. Jeśli lubisz biżuterię, to pewnie spodoba ci się konkurs, w którym możesz zgarnąć pierścionek ASOSa. ;)
    http://stylemadd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. matko *.*
    jak ślicznie ;o
    czym robiłaś? (;

    OdpowiedzUsuń
  23. są przepiękne!! świetny zestaw! przepiękne jazzówki :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Różowe ombre świetnie ci pasuje !
    A cała stylizacja jest wręcz genialna <3



    welovebaranowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajna, dobrze przemyślana stylizacja:) wszystko mi tu pasuje :) kolorystyka, fason i te znakomite dodatki :) wyszło tak z charakterem- uwielbiam gdy ktoś się tak ubiera :) myślę że będę tu powracać ^^i te wlosy ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiękne włosy :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń