sobota, 21 lipca 2012

INSPIRACJE /











 

68 komentarzy:

  1. I really like these: http://www.renee.pl/obuwie_damskie/czolenka/subtelne_odkryte_platformy_ysy7111_czarny.html. They seem confortable and so classic :)

    diana_amorim_@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ulubione buty do definitywnie trampki, te za kostke jak i krótkie. Są wygodne, pasują do bardzo wielu rzeczy, a i mogą nadać charakteru stylizacji gdy są w ciekawym kolorze, lub mają jakiś nadruk.


    thedarksun@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja ulubiona para butów to rzymianki, które :
    - mam 6 lat
    - od 2 lat powoli odmawiają posłuszeństwa
    - jakiś 1 rok myślę o ich wyrzuceniu
    ale zawsze ratują mnie z obuwniczej opresji, gdy nie mam co założyć:)

    magdaa0726@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. karolciuniuskaa@wp.pl
    Moje ulubione buty to kozaki oficerki ze skóry.

    OdpowiedzUsuń
  5. My fav shoe is http://www.renee.pl/obuwie_damskie/trampki_tenisowki/atmosphe_retro_trampki_jesien_826_szary.html because is sò cool and original!
    GFC: Helena
    FB: LadyOf TheDarkness
    Email: helenalol@virgilio.it

    OdpowiedzUsuń
  6. I really like these: http://www.renee.pl/obuwie_damskie/czolenka/zamszowe_sandaly_na_slupku_z5565_morska_zielen.html love the color combination!
    GFC: Lorna
    Email: dupy80 at yahoo dot com dot ar

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne inspiracje! 4 jak dla mnie najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. My favorite shoes would be something that could add up to my height or if not, then the comfy and stylish ones like these:
    http://www.renee.pl/obuwie_damskie/jazzowki/wiosenne_sznurowane_jazzowki_cf011_pink.html
    http://www.renee.pl/obuwie_damskie/czolenka/eleganckie_platformy_pasek_u266-14_black.html
    http://www.renee.pl/obuwie_damskie/botki/must_have_2012_botki_koturny_1236_fushia.html

    emiatsarona@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. I relly like these: http://www.renee.pl/obuwie_damskie/czolenka/subtelne_odkryte_platformy_ysy7111_rozowy.html because they are like for the princess! :)
    desofi.cho@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. anulka19936@buziaczek.pl

    Moje ulubione buty bo baleriny. Pasują do spodni, spódnic jak i sukienek. Zależy od koloru ale potrafią ożywić każdą stylizacje lub dodać im troszeczkę charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje ulubione buty to szpilki. Dlaczego? Bo w nich czuję się jak w innym wymiarze. I wcale nie chodzi o to, że jestem wyższa! ;) Szpilki sprawiają, że czasem czuję się seksownie i kobieco, a czasem delikatnie i jak księżniczka! W dodatku są takim zaczarowanym dodatkiem. Każdą stylizację potrafią zamienić w cudo ;*

    saara@onet.pl

    Super stylizacje, szczególnie neonowa spódniczka ;*

    Na Fb likuje jako Daria B ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja ulubiona para butów, to zamszowe, czarne koturny: http://www.renee.pl/obuwie_damskie/botki/must_have_2012_botki_koturny_1236_black.html

    Pasują do moich wszystkich ciuchów, pięknie się prezentują i są bardzo wygodne. Najbardziej lubie w nich to, ze wyszczuplaja i wydłużają nogę.

    mamokiedyobiad@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. FB: stray alley
    GFC: zuzana grajciarová
    Email: zuzanagrajciarova@gmail.com
    I like these shoes: http://www.renee.pl/obuwie_damskie/jazzowki/jezzowki_wygodne_retro_oxford_ay-01_czarny.html I really like oxford shoes, simple, black :)

    OdpowiedzUsuń
  17. marta.buchholc@gmail.com
    moje ulubione buty to trampki. są wygodne, a to jest cecha, którą cenię najbardziej w butach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. I like these shoes: http://www.renee.pl/obuwie_damskie/czolenka/subtelne_odkryte_platformy_ysy7111_czarny.html
    They are black&sexy. :)
    FB: Pupi Kulichová
    E-mail: paula.kulichova@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. wygonie , ładne i wysokie
    alexzabek7@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. IvanaPaulusova@email.cz
    I really like this: http://www.renee.pl/obuwie_damskie/czolenka/sexy_czolenka_platforma_yjmd1097-1_bezowy.html. It´s so cute.

    OdpowiedzUsuń
  21. My fav shoe is My fav shoe is http://www.renee.pl/obuwie_damskie/czolenka/zamszowe_sandaly_na_slupku_z5565_morska_zielen.html
    GFC: abellaa
    FB: stefy ste
    Email: abellaa@virgilio.it

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje ulubione buty to zdecydowanie Converse. :) Są uniwersalne i ponadczasowe. Nigdy nie wychodzą z mody, są wygodne i dostępne w wielu atrakcyjnych kolorach. Ponadto pasują nie tylko do stylizacji utrzymanych w sportowym stylu, ale także do tych bardziej eleganckich, w których główną rolę odgrywa spódniczka czy sukienka. :) Nigdy mi się nie znudzą!

    diane-fashion@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. neonowa spódnica to mój numer 1. :)

    http://sufferignorance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje ulubione buty łączy jedna cecha - mają sprawić, że poczuję się niezwykle kobieco i seksownie. To takie buty, które łączą wygodę i efektowny wygląd. Dodadzą centymetrów, wydłużą optycznie nogi czy podkreślą sylwetkę. Do takiego zadania idealnie nadają się koturny - czarne doskonale zgrają się kolorystycznie z każdym zestawem, kolorowe śmiało zagrają pierwsze skrzypce w stylizacji. Są po prostu fantastyczne!

    joanna_corinne@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja ulubiona para butów to białe szpilki, w kwieciste wzorki, które kupiłam za 29zł w jakimś nieznanym butiku na mieście. Są to najwygodniejsze buty, które posiadam, pomimo tego, że są dość wysokie. Jako jedyne (jeżeli chodzi o szpilki), nigdy mnie nie obtarły, a moje stopy nigdy w nich się nie zmęczyły. Jestem z nich niesamowicie zadowolona i mogę bez zastanowienia powiedzieć, że są to moje ulubione buty. I kto powiedział, że trzeba wydawać tysiące, żeby mieć ładne, wygodne i porządne buty? :)

    agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Moimi ulubionymi butami są zdecydowanie baleriny z House.
    Są bardzo wygodne,niemal nie czuje się jakby miałoby się na sobie jakiekolwiek buty.
    Jeśli chodzi o wygląd to również mogę je zachwalać.
    Kokardka z przodu i lekkie wycięcie.
    Całe buty są w kolorze czarnym i świetnie ze wszystkim się komponują-są niesamowicie uniwersalne.
    Dookoła buty są "dziurkowane" co dodaje im niezwykłości i elegancji.
    Kosztowały mnie jedynie 40 zł.
    To z pewnością moje ulubione buty.

    majka123-2000@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Moją ulubioną para butów są czarne botki na koturnie. Buty są leciutkie , a co najważniejsze bardzo wygodne - dosłownie mogłabym w nich biegać ( już to robiłam ;p ). Mają dziesięcio - centymetrowy koturn oraz bardzo modną w tym sezonie platformę :) Po bokach są zbite ćwiekami co daję, bardzo fajny i oryginalny efekt ;)W botkach czuję się znakomicie , bardzo dziewczęco i elegancko ! Co jest też dużym plusem?
    -CENA! Kosztowały tylko 39 zł.! Czuję ,że będą mi wiernie służyć przez wiele lat :)


    monia6505@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. My favorite pair of shoe that I own are my white Doctor Martens. I love them to death. They are super comfortable and allow you to walk fast and steady. My mother gave them to me as present so that is another reason why they are so special! :) I find they go with almost every outfit and are great for that grunge look in the fall :) They were expensive but I feel they will last way longer than what anyone would expect!
    oliviacurtisbrown@live.com

    OdpowiedzUsuń
  29. What a great giveaway! :)
    I really like these boots because they would match perfectly to my new coat: http://www.renee.pl/obuwie_damskie/botki/sznurowane_retro_botki_futerko_yt-9_camel.html
    cheekywombatblog@googlemail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Really good inspiration :)

    www.itsjsthing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. my fav is this http://www.renee.pl/obuwie_damskie/trampki_tenisowki/atmosphe_retro_trampki_jesien_826_czarny.html cause is sò sweet
    GFC: Skye
    FB: Skye Kumi
    Twitter: SkyeKumi
    Email: cloudlovely@hotmail.it

    OdpowiedzUsuń
  32. Proste ale nie banalne. Koniecznie muszą być też w żywym kolorze! :)
    Milla875@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne inspiracje! W pełni trafiają w mój gust :>

    OdpowiedzUsuń
  35. I like these because I'm currently in love with wedges: http://www.renee.pl/obuwie_damskie/botki/must_have_2012_botki_koturny_1236_camel.html
    shavargo@live.de

    OdpowiedzUsuń
  36. : I WANT THE PINK ONE *.* *.*
    Email: fairytale-me@live.fr

    THANK YOU :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Thanks so much for this giveaway! Fingers crossed!!
    Fb: Ashley Smith
    GFC: Ashley K.
    My favourite pairs of shoes would have to be loafers because you can wear them with anything and they are so classic and chic!
    Email: ssecondskin@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. zajac.comenius@gmail.com

    Moje ulubione buty to zdecydowanie balerinki. Mam kilka par w swojej szafie i nieustannie je wykorzystuje na codzien. Są ciekawym dodatkiem do kazdego stroju jesli zawieraja np. niepowtarzalny wzor. Pasuja do spodnic, spodni, na impreze, kawe, czy randkę. Klasyczne, czyste, czarne nadają elegancji całemu wygladowi. Bardzo czesto je nosze bo są wygodne jesli biegne nawet na tramwaj a szpilki zostawiam na wyjatkowy wieczor :)

    OdpowiedzUsuń
  39. I love this:
    http://www.renee.pl/obuwie_damskie/czolenka/eleganckie_kolorowe_platformy_a8033_camel.html
    samantha.tedesco@gmail.com
    Samantha Tedesco

    thank you, dear :)

    OdpowiedzUsuń
  40. I just love the ballerinas shoes and normal snickers, converse i mean :-) both are comfortable which i love :-))

    very great giveaway !

    KristyCub@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. O wszystkich butach marzę, we wszystkich czuje się świetnie. Szpilki, koturny, meliski, balerinki, trampki - marzę o nich, śnię i lewituje. Jednakże w moim sercu szczególne miejsce zajmują kolorowe czółenka <3

    http://www.renee.pl/obuwie_damskie/czolenka/zamszowe_sandaly_na_slupku_z5565_morska_zielen.html

    www.evelinebeautyland.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawe trampki w żywym kolorze;) zapraszam również do siebie- http://coloredfashionablelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ulubiona para butów.. przecież tak trudno ją wybrać.Jak to kobiecie-ciężko mi się zdecydować.Lecz stwierdzam,iż moja ulubiona para butków to brązowo-rude botki z H&M.Są wygodne i przyjemnie mi się w nich chodzi.Dodatkowo przypominają mi o wiosennych,wieczornych spacerach z przyjaciółmi,których bardzo cenię.
    genia33@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  44. i love these! : http://www.renee.pl/obuwie_damskie/botki/must_have_2012_botki_koturny_1236_camel.html

    Lia Siouti

    hypnelia(at)gmail(dot)com

    OdpowiedzUsuń
  45. I love these ones for a perfect night!!
    http://www.renee.pl/obuwie_damskie/czolenka/zamszowe_sandaly_na_slupku_z5565_morska_zielen.html
    Anita
    anita.parisienne@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. joasiaj1987@gmail.com

    Moja ulubiona para butów to zielone trampki kupione za kilka złotych w sh. Przetrwały wszystkie szalone koncerty i studenckie juwenalia i służą mi do dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Moja ulubiona para butów to Adidasy Superstary - jest to pierwszy z low-topowych modeli dla koszykarzy, a potwierdza to fakt, że są okropnie wygodne! W produkcji przez Adidasa od 1969, powstało wiele modeli, kolorystyk, jednak ja uwielbiam stare klasyczne białe z czarnymi paskami (choć przyznam, że letnia kolekcja Superstarów w 2011 też mi przypadła do gustu!). Przeżyły ze mną najwięcej z moich wszystkich par butów parę lat temu i jestem pewien, że zagospodaruję swoje pieniądze w jeszcze jedną parę niedługo, bo są idealne na lato! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. k.wylizinski@wp.pl < toz to moj email, jak moglbym zapomniec! :)

      Usuń
  48. I love these pairs!
    http://www.renee.pl/obuwie_damskie/botki/must_have_2012_botki_koturny_1236_black.html
    http://www.renee.pl/obuwie_damskie/czolenka/eleganckie_platformy_pasek_u266-14_black.html

    aimeealysadc@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Moje ulubione buty to zdecydowanie szpilki! Przede wszystkim dodają mi wzrostu !:p ale oprócz tego kocham je za to że jestem delikatną słodką kobietą gdy ubiorę je do sukienki albo mogę być seksowna i tajemnicza gdy ubiorę je do leginsów i topu !

    karola2306@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. japko86@gmail.com
    moja ulubiona para butów to zdecydowanie trampki,wygodne praktycznie i pasujące praktycznie do wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
  51. natala1565@interia.eu
    Moja ulubiona para butów to moje trampki w odcieniu neonowej pomarańczy, ponieważ z nimi nawet najbardziej elegancka stylizacja zmienia się w młodzieżowy look!

    OdpowiedzUsuń
  52. zanka88@onet.eu
    Moja ulubiona para butów to moje studniówkowe szpilki. Jako, że ta impreza odbyła się już ponad 5 lat temu mój gust odrobinę się zmienił. Buty są całe w cekiny i jakieś kryształki, ogólnie wyglądają jak synonim kiczu.Jenak uwielbiam je i w szafie stoją w honorowym miejscu. Wiążą się z bardzo miłymi chwilami i czasem jak nikt nie widzi nakładam je i biegam po domu, a ponieważ robię to w ukryciu czuje się jak mała dziewczynka, która podkrada buty mamie:) Nigdy ich nie wyrzucę i może akurat za parę lat znów będą obiektem westchnień.

    OdpowiedzUsuń
  53. Those are perfect http://www.renee.pl/obuwie_damskie/botki/must_have_2012_botki_koturny_1236_black.html

    I love so much black shoes!

    krystal_marie01@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. justynagigi@gmail.com
    Creepersy to najpiękniejsze buty świata. Wysoka podeszwa, komfort noszenia i efektowny wygląd.

    OdpowiedzUsuń
  55. xxxxkicia5xxxx@interia.eu .

    Tak ciężko jest w kilku słowach opisać parę butów ulubionych,
    tak przeze mnie przez lata, doskonale i na zawsze cenionych.
    To buty które razem ze mną mają dobre i złe wspomnienia,
    które potrafią dać mi chwilę głębokiego i osobistego ukojenia.

    Ulubione buty mam już od lat wielu, dbam o nie precyzyjnie,
    a kupione były za grosze, tak po prostu na wyprzedaży, okazyjnie.
    I kto by pomyślał że tyle lat ze mną w szczęści i biedzie wytrzymają,
    że każdego dnia,każdego wieczoru i ranka tyle szczęścia mi dają.

    Moje ulubione buty to po prostu na niewielkiej szpilce sandałeczki,
    lekkie, powabne , delikatne, seksowne i kolorowe niczym u laleczki.
    To buty które pasują mi do każdej stylizacji, w których dobrze się czuję,
    i je tylko chcę, w nich mi dobrze, dlatego innych nie kupuję.

    Teraz nadszedł taki czas, że wyższe buty by mi się przydały ,
    by mi kilku centymetrów wzrostu na "pozór", na chwilę dodały.
    Buty Od Renee są wspaniałe, piękne , seksowne i luksusowe,
    są lepsze niż najdroższe,najwytrzymalsze kapcie bambusowe.

    Moje ulubione buty są dla mnie nie tylko rzeczą do noszenia,
    one , sam ich widok daje mi chwile zadumy i wzruszenia.
    One przeszły ze mną niejedną łatwą i trudną przygodę,
    one poprawiają i podnoszą moją kobiecą urodę.

    Moje ulubione buty są po prostu: Piękne, cudowne, seksowne, eleganckie, miękkie, elastyczne, dopasowane, doskonałe, idealne, perfekcyjne, genialne, luksusowe, wygodne, modne, nowoczesne, stare, urocze, sentymentalne, kuszące, zniewalające, serdeczne .... po prostu moje.

    OdpowiedzUsuń


  56. Ulubiona para butów ? Oj mam taką,dostałam ją w prezencie od swojej babci, jest dla mnie bardzo sentymentalna. Tak jak dziewczyna Tarzana miała buty prymitywne, tak jak Kopciuszek olśniewał pięknem pantofelków, jak Królewna Śnieżka urzekała delikatnością tak i moje buciki są prymitywne, piękne i urzekające.

    Mogą się wszyscy ze mnie śmiać, mogą mi nawet po twarzy dać, jednak modzie nie ulegam, na swoim wyczuciu i guście polegam. Buciki które od lat wielu mam, tak już na wylot je znam. Babcia gdy mi je dawała, piękną i kobiecą melodię mi śpiewała. Buty te podobno magiczną moc mają, i dlatego co dnia tyle szczęścia mi dają. Moje ulubione buty to po prostu sandały, mojej babciu także wiele radości dawały. Są one w naszej rodzinie od wielu pokoleń, przeszły wiele trudnych szkoleń. Takie trwałe, mocne i wygodne, w noszeniu o jakże są one godne. Buty te wspomnień wiele ze mną mają, mi w pokusach na różne wędrówki ulegają. Kocham moje sandały mimo że nowością się nie chwalą, to jednak nadal nawet przystojniaka na kolana powalą. To buty piękniejsze niż u Baleriny, ciągnące mniej w wir bajkowej Krainy. Gdy je na swoje małe nóżki zakładam, w bajkową krainę o jakże szybko wpadam. Tam z Księciem podążam ulicami, tam wozimy się konnicami. Całe dnie w nich chodzę, ciągle je zakładam, i tylko o ich ogromnych zaletach opowiadam. Kocham moje buty, kocham je za tradycje, i za to że po tak wielu latach mają taką świetną kondycję. Uwielbiam zakładać je na spacery, są genialne także na rowery . Lekkie, delikatne i pełne zmysłowości, dodają mi także w wyglądzie kobiecości.
    Buty te są odzwierciedleniem mojej osobowości, moich cech które tak bardzo skrywam przed światem .

    xxxedytaxxx@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  58. koza1394@interia.pl

    Kiedyś śniło mi się że stąpam swoimi stopami po delikatnym dywanie , miękkim i rozkosznym, który pieści od wewnątrz moje stopy. Po spojrzeniu w dół zamurowało mnie, niczym jak bym zobaczył Harrego Pottera... To nie żaden dywan, to po prostu buty. Ale !! UWAGA !! Nie są one zwykłe ... Bo jak, takie zmysłowe, delikatne, takie pieszczoszki !! Przytulne jak Miś, lekkie jak niebiański puch. Subtelne, pachnące i gustowne. Pełne przepychu, zaczarowanego wyglądu i bajkowego wykonania. Idealne buty- bo moje !! Klapki, z miękkim podłożem i kokardką otulającą szparkę między palcami i wierzchnią część stopy. Oszałamiająco piękne !! Takie urocze, cudowne i po prostu bajeczne. Szkoda tylko,że bałem się otworzyć oczy, by czar pięknego i bajkowego snu nie zniknął. Moje ulubione buty jak na razie istnieją tylko w moich snach. Chcę by były obok mnie, by przeżywały ze mną każdą sekundę mojego życia... By były prawdziwymi przyjaciółmi na całe życie... !!

    R-Rozewselające E-Efektowne N-Niezniszczalne E-Esencjonalne E-Emocjonalne .

    OdpowiedzUsuń
  59. anetanalinska@gmail.com
    polubiione + obserwuje :)
    Ja uwielbiam platrofmy, dlatego ze sa mega wygodne, dobrze wywazone i akurat buty Renee maja niesamowite kolory !

    OdpowiedzUsuń
  60. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń