czwartek, 14 czerwca 2018

90's VIBES: CROP TOP, PROSTE JEANSY + SKÓRZANA KURTKA


W tej stylizacji królują lata 90 - jeansy z prostymi nogawkami i wysokim stanem, ultracrop top. Gdy ten top do mnie dotarł, pierwszą moją myślą było- "Co ja sobię myślałam zamawiając to?". Jak widzicie jednak, szybko się do niego przekonałam, gdy okazał się bardzo wygodny i pasujący do wielu letnich rzeczy (szkoda, że do niewielu okazji :P ). 


leather biker jacket / skórzana ramoneska ZARA
crop top (no name)
straight jeans / proste jeansy ZARA
watch / zegarek DANIEL WELLINGTON 
sunnies / okulary MOSCHINO
bag / torebka PINKO
glitter shoes / trampki CONVERSE - FOOTWAY 










8 komentarzy:

  1. jeansy leżą na Tobie genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze miałam mieszanie uczucia co do takich topów, ale to pewnie dlatego, że zazwyczaj widziałam kiczowate stylówki z nim i biodrówkami w roli głównej :O

    Twoja wersja jest tego absolutnym przeciwieństwem, do portek z wysokim stanem i ramonki wygląda idealnie <3
    Ze smakiem <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana wymiatasz tą stylizacją! Bardzo podoba mi się takie połaczenieeee

    Miłego dnia,
    zapraszam do siebie w wolnej chwili, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny look! jeansy super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te jeansy są znakomite. Uwielbiam styl retro :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz. Kurtka dodaje takiego pazura :)

    OdpowiedzUsuń