środa, 9 maja 2018

JOGGERSY Z LAMPASEM, CZAPKA Z DASZKIEM + NEW BALANCE


Kocham wygodny, sportowy styl! Cieszę się, że mogę tak się nosić codziennie - praca nie wymaga ode mnie noszenia "sztywnych" koszul z kołnierzykiem, niewygodnych szpilek itp. Nie zrozumcie mnie źle, elegancki ubiór jest super, ale bardzo cenię sobie komfort i wygodę.

Tym razem postanowiłam przełamać sportowy klimat eleganckimi spodniami ( lubię ich połączenie z trampkami ) złotym zegarkiem oraz małym plecaczkiem z cekinów. 

Na nogach mam najwygodniejszy model New Balance - 247, wybrałam je w kolorystyce jasny beż, co okazało się strzałem w dziesiątkę; pasują właściwie do wszystkiego - nawet do większości sukienek z mojej szafy :) Buty kupicie w sklepie internetowym ButyJana.pl ( dokładny link TUTAJ ).


DENIM JACKET / JEANSOWA KURTKA - SHEIN
WHITE T-SHIRT / BIAŁA KOSZULKA - ZARA
JOGGER PANTS / JOGGERSY Z LAMPASEM - ZARA
 SEQUIN MINI BACKPACK / PLECAK Z CEKINÓW - ZARA
WATCH / ZEGAREK - MICHAEL KORS
CAP / CZAPKA - NEW ERA
SHOES / BUTY - NEW BALANCE - ButyJana.pl













13 komentarzy:

  1. uwielbiam buty <3 switnie wyglaadasz :*

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam cie w takim wydaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale wyglądasz w dresach z lampasami. Zazdroszczę plecaka :D
    Pozdrawiam :D
    http://zoiomoda.pl/spodnice/plisowane-spodnice-z-czym-warto-laczyc/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz. Bardzo podoba mi się taki sportowy look :) zapraszam na http://thepaperplanesblog.com/ i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wygladasz , świetny look ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, rewelacyjna stylówka, kobieco-sportowa i retro ;) Uwielbiam czapki z daszkiem a'la lata 80te :)

    OdpowiedzUsuń