sobota, 28 kwietnia 2018

JEANS + RÓŻ + AIR MAX 95



Mom jeans, boyfriendy, eleganckie joggersy a nawet typowe dresy to praktycznie jedyne modele, które noszę ostatnio. Niemal calkowicie odzwyczaiłam się od rurek ( bez których kiedyś nie wyobrażałam sobie stroju :P). Tym razem postawiłam na denim-prawie-total-look, do którego dodałam trochę dresiarskie Air Max 95 i ulubioną torebkę Pinko.


denim jacket / kurtka jeansowa HERE / DOSTĘPNA TUTAJ
sweatshirt / bluza PLNY LALA
bag / torebka PINKO
sunnies / okulary MISSGUIDED
shoes / buty NIKE AIR MAX 95






5 komentarzy:

  1. bluza jest cudowna <3 swietnie wygladasz !

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygladasz obłędnie, bardzo podoba mi się Twoja propozycja na dziś.
    Całość prezentuje się rewelacyjnie.

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji. Uwielbiam jeansowy styl, znakomicie skomponowałaś to z różowym kolorem :) zapraszam na http://modnespodnice.pl i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń