czwartek, 15 lutego 2018

CZERWONY SWETER + LATEKSOWA SPÓDNICA / RED SWEATER + VINYL SKIRT




I znów czerwień:) tym razem w formie sweterka z lekko bufiastymi rękawami, który kupiłam z Zarze na dziale dziecięcym. Połączyłam go z lateksową spódnicą a jako dodatek posłużył mi choker z perełkami. 

PS. Sprzedaję ten model torebki tylko w mniejszym rozmiarze - koniecznie sprawdźcie aukcję TUTAJ


red sweater / czerwony sweter ZARA
woolen coat / wełniany płaszcz ZARA
vinyl skirt / lateksowa spódnica MISSGUIDED
sunglasses / okulary VERSACE
choker SIMPLYSHOP
bag / torebka MICHAEL KORS ( PODOBNA DO KUPIENIA TUTAJ )
boots / botki ASOS 




7 komentarzy:

  1. wygladasz po prostu pieknie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa. Gdyby użyć coś co znalazłam tutaj to będzie idealną sprawą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wygladasz fenomenalnie. Bardzo mi się podoba

    Zapraszam do siebie,
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, no trzeba przyznać, że lateks jest bardzo trudny w noszeniu, w sensie, że łatwo otrzeć się o kicz i tandetę, jednak Ty okiełznałaś go doskonale !
    Wygląda w Twojej stylizacji niezwykle elegancko i klasycznie <3

    OdpowiedzUsuń