wtorek, 2 stycznia 2018

KENZO x H&M + LATEKSOWE SPODNIE / KENZO x H&M + VINYL PANTS | SHEIN WISHLIST


Kochani, jak tam Sylwester? Dla mnie ten czas był spokojny i bardzo wyjątkowy :)  Niedługo podzielę się z Wami fotorelacją z pięknej Wenecji (oraz jesiennej wyprawy do Rzymu). Zapraszam do śledzenia mnie na bieżąco na Instagramie:  www.instagram.com/neeciaa   




red puffer jacket / czerwona kurtka ZARA 
sweatshirt / bluza KENZO x H&M
vinyl pants / lateksowe spodnie MISSGUIDED
chain bag / torebka  MISSGUIDED
sunglasses / okulary MISSGUIDED
watch / zegarek DANIEL WELLINGTON (-15% z kodem NECIA )
boots / botki ASOS








fot. Paweł




Jak wiadomo, niedawni ruszyły wyprzedaże. Ja skupiłam się głównie na spodniach - mój typ to spodnie z lampasem/joggersy - będą idealne na wiosnę! Ponadto wybieram wszystko co lateksowe, duże swetry (kolejny sezon) oraz skórzane akcesoria. Przedstawiam Wam mały przegląd tego, co wpadło mi w oko ze sklepu SHEIN



 


pearl embellished sweaters - HERE



skirts - HERE



pants - HERE


pants - HERE

13 komentarzy:

  1. genialnie wyglądasz:) spodnie są mega:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mega stylowo! kurtka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna stylizacja, najbardziej podoba mi kurtka

    https://skucinskafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale mega look! Kurtka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny look ANeta!

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku,
    xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ boskie portaski - sztos po prostu !
    I super kurtka- fajnie, że zdecydowałaś się na taki radosny kolor :)

    Już nie mogę się doczekać tych zdjęć z Wenecji, bo sama o niej marzę <3
    dołączyłam na insta CzajkaDaria

    pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna stylizacja i piękna Ty <3
    Śliczne buty
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka której już dawno szukałam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dorwałam w zarze na dziecięcym za 99 zł :D teraz są chyba jeszcze taniej na wyprzedaży, polecam :)

      Usuń
  9. Fantastyczna czerwona kurtka! Bardzo mi się podoba w takim zestawieniu ;)

    OdpowiedzUsuń