środa, 8 listopada 2017

#ALL GRAY EVERYTHING



Jesienny "szaraczek" - mięciutki sweter z koronką, ramoneska z materiału imitującego zamsz oraz nowa skórzana torba. Do tego dobrałam moje ulubione zimowe obuwie - kozaki za kolano, które są bardzo wygodne oraz dodają wyrazu szarej całości. Co sądzicie o tym połączeniu?


gray jacket / kurtka HERE / TUTAJ
sweater / sweter ZARA
jeans ZARA
bag / torebka MICHAEL KORS 'HUDSON'
sunglasses / okulary MOSCHINO
overknee boots / kozaki za kolano H&M






fot. Paweł

13 komentarzy:

  1. Cudownie wyglądasz,świetne kozaki! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie mój kolor ! uwielbiam szare stylizacje <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzeczka bardzo podoba mi się, kurtka też wpadła mi w oko;) uwielbiam szarości

    OdpowiedzUsuń
  5. cudo, ostatnio pokochałam szare ramoneski <3 buty fajnie uzupełniają look <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham szarości :) super kurteczka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wróciły kozaki! Zawsze jak je założysz wyglądasz szczególnie pięknie. Pasują Ci do wielu stylizacji i okazji.

    OdpowiedzUsuń