czwartek, 5 października 2017

SWEATER ON SWEATER / Asics Gel Lyte III


To mój pierwszy jesienny 'look' na blogu... I na razie ostatni - właśnie wróciłam z Włoch, gdzie nadal trwa  lato, więc spodziewajcie się jeszcze wielu letnich zdjęć :-)

Zamiast kurtki, na sweter postanowiłam założyć..jeszcze cieplejszy sweter. To bardzo wygodne i chyba nie tak oczywiste połączenie. W jesienne dni świetnie sprawdzi się obuwie sportowe - ja jeszcze nie "przeprosiłam" się z botkami, więc biegam w Asicsach


long cardigan / długi sweter - chicwish
pink sweater / różowy sweter - sinsay
black leather-look pants / skórzane spodnie
sneakers / buty Asics Gel Lyte III- ButyJana.pl
leather bag / torebka -  ASH
cap / czapka Polo Ralph Lauren
sunglasses / okulary Steve Madden










fot. Paweł 

11 komentarzy: