piątek, 23 czerwca 2017

BERGAMO Alta / sukienka w kwiaty o kroju oversize



Bergamo Alta to część włoskiego miasta Bergamo położona na wzgórzu, tam też wiosną zostały wykonane dzisiejsze zdjęcia. Na "Górne Miasto" wjechałam kolejką linową, ja i mój lęk wysokości na początku czułam się trochę niepewnie, ale piękne widoki miasta i architektury sprawiły, że zapomniałam o tym jak wysoko się znajduję. Podczas około 2 godzinnego spaceru udało mi się zobaczyć chyba większość atrakcji górnej części miasta - najbardziej zachwyciła mnie Bazylika Santa Maria Maggiore - prawdziwa Perła Baroku. Zdecydowanie polecam Wam, jeśli planujecie lot do Włoch poprzez lotnisko w Bergamo, zatrzymanie się w tym mieście choć na jeden dzień. Warto! 


floral dress / sukienka w kwiaty HERE
bag / torebka CALVIN KLEIN
watch / zegarek DANIEL WELLINGTON
sunglasses / okulary MOSCHINO
leather studded flats / baleriny ZARA








11 komentarzy:

  1. Piękna sukienka :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka! Bardzo fajny klimat zdjeć :)
    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest ta sukienka!
    Wygląda wspaniale, jeden z ładniejszych kwiecistych modeli boho, jakie widziałam w tym sezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anetka jak zawsze elegancko i dziewczęco. Podobasz mi się w takim wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza sukienka! Czarne sukienki zazwyczaj są za gorące na lato, ale kwiatowy wzór tej sukienki bardzo mi się podoba!

    Pozdrawiam, Zośka -|- Zapraszam do mnie: zoio.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w tej sukience ♥ ma boski fason, ciężko taki znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała sukienka w kwiaty. Wyglądasz wyśmienicie.
    Zapraszam do mnie https://www.kostium.com

    OdpowiedzUsuń