poniedziałek, 27 marca 2017

ODŚWIEŻ SWÓJ STYL NA WIOSNĘ!



W mojej garderobie dominują klasyczne ubrania - białe bluzki, koszule, t-shirty oraz czarne skóry i marynarki. Zwykły biały t-shirt czy koszulę uważam za najlepszą bazę do każdej stylizacji, podobnie jak małą czarną czy skórzaną ramoneskę. Te rzeczy nigdy nie "wyjdą z mody" i sprawdzają się niemal na każdą okazję. Na wiosnę warto jednak dodać trochę koloru :) U mnie jest to mięta - w postaci tenisówek za kostkę. Mięta jest kolorem symbolizującym świeżość, została użyta w szacie graficznej opakowania nowego dezodorantu NIVEA INVISIBLE FRESH, szukajcie tego koloru na drogeryjnych półkach :)
Ja ze swojej strony mogę dodać, że od lat używam TYLKO dezodorantów marki NIVEA - jako jedyne mnie nie uczulają, doskonale chronią, mają piękne zapachy i są naprawdę wydajne. Z czystym sercem polecam!

leather jacket / ramoneska ZARA
white tee / koszulka ZARA
ripped jeans
cage bra / biustonosz z paskami SIMPLYSHOP
choker SIMPLYSHOP
sunglasses / okulary MOSCHINO
watch / zegarek DANIEL WELLINGTON
bag / torebka ASH
shoes / buty CONVERSE










Advertisement

15 komentarzy:

  1. Świetny zestaw. Trampki wymiatają. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pozoru prosty look ale zarazem mega ciekawy, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moją uwagę przykuwa czarny zegarek - jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie bomba wszystko idealnie dobrane :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wskoczyłabym w ten set z przyjemnością! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie proste zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna! Podoba mi się taka prostota :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W trampkach wyglądasz równie kobieco, delikatnie i pięknie jak w innych, eleganckich butach. Piękny luźny codzienny zestaw. Piękne blond włosy!

    OdpowiedzUsuń