niedziela, 29 stycznia 2017

BORDOWY PŁASZCZ + TOTAL BLACK



Hej! Dzisiejsze zdjęcia zrobiłyśmy już ponad dwa tygodnie temu, jednak nie miałam okazji wrzucić ich wcześniej. Właściwie dzisiaj musiałam się zmusić do ich edycji :p 

Mam na sobie długi, bordowy, wiązany w pasie płaszcz ze sklepu Dressystar, pod kolor którego dobrałam szminkę. Poza tymi akcentami (oraz szalikiem) zestaw utrzymany jest w czerni. Założyłam jedne z moich ulubionych spodni - są wiązane wysoko w pasie, bardzo elastyczne a przy tym dosyć ciepłe. 


burgundy coat / płaszcz - HERE
bodysuit / body z chokerem - HERE
lace up pants / wiązane spodnie z wysokim stanem - HERE
scarf / szalik - HERE
leather bag / torebka - ASH
boots / botki 













fot. Ania

15 komentarzy:

  1. fantastycznie wyglądasz:) piękny masz płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  2. Boski płaszcz, cudowny kolor i model <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja :)
    zapraszam do obserwacji :)
    malaa2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look! <3 Jest tak elegancko! :) Torebka - mega! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja. Ten płaszcz rzuca się w oczy, nie da się przejść obojętnie. Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Stylizacja powala na kolana :) Super odcień szminki dopasowałaś :* Płaszczyk jest rewelacyjny! A szal - SZTOS <3 Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ajćććć piękne płaszczysko <3
    takich kolorow zdecydowanie brakuje teraz na ulicach, zwlaszcza, że 90% spoleczenstwa ubiera się w tym czasie na czarno grrr

    a kolor pomadki wymiata <3

    48,99$, 65zl, 22,99$
    mogę prosić o to samo ? :)
    z gory wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ten płaszcz..idealny. Bardzo dobrze w nim wyglądasz :)

    http://andziaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. styl i klasa! płaszcz genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem:) Świetna stylizacja;>
    Zapraszam do siebie mimo, że tematyka naszych blogów jest odmienna mam nadzieję że może zaciekawię ciebie:)
    eva-and-a-healthy-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń