wtorek, 18 października 2016

SUKIENKA W FOLKOWYM STYLU + BRĄZOWE DODATKI



Po zrobieniu tych zdjęć, nie mogłam doczekać się, aż je Wam pokażę - wszystko przez sukienkę, która jest jedną z najładniejszych i najbardziej oryginalnych w mojej szafie. Jednak w ferworze różnych ważnych i mniej ważnych spraw, kompletnie zapomniałam o tych zdjęciach! 

Zamawiając ową sukienkę miałam spore wątpliwości jeśli chodzi o jej długość, ale po przewiązaniu w pasie prezentuje się chyba nie najgorzej ;) Dajcie znać co myślicie o tej długości i połączeniu :)

embroidered dress / haftowana sukienka HERE
bag / torebka MICHAEL KORS
watch / zegarek DANIEL WELLINGTON
shoes / buty H&M










 fot. Paweł

15 komentarzy:

  1. Ta sukienka jest cudna! Reewelacyjnie w niej wyglądasz :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie kochana sie prezentujesz! CUDO

    OdpowiedzUsuń
  3. piękną masz sukienkę:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna sukienka, i świetnie wszystko skomponowałaś :)
    Pozdrawiam, Lumpola

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy ma wzór Twoja sukienka! Wyobrażam sobie jak można ją ograć w nawet bardziej "ludowej odsłonie"

    Valery's Daily Inspiration

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba polubiłaś ostatnio boho :)
    nie dziwię się, bo ślicznie w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak, to mój ulubiony styl latem, jesienią niestety mam ograniczone pole by go "przemycić" do stylizacji :)

      Usuń
  7. podobają mi się takie haftowane rzeczy :) śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Floral prints. Love the dress style. You are amazing with that dress. Also I get some inspiration for my prom dresses 2017

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo oryginalna sukienka. Pasuje do ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna!
    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń