czwartek, 7 lipca 2016

TREND: BOHO - ZWIEWNE SUKIENKI, KORONKA, HAFTY, FRĘDZLE


Moim ulubionym letnim stylem ubierana się jest styl boho tudzież festiwalowym - uwielbiam koronki, frędzle, hafty!
Przedstawiam Wam dzisiaj kilka moich propozycji :) Zdradzę Wam, że część już zamówiłam, pewnie niedługo pojawią się na blogu.
Koneczne sprawdźcie- wiele z moich propozycji jest teraz na wyprzedaży!


 

DRESSES - HERE / TUTAJ




 

BLOUSES - HERE / TUTAJ 



DRESSES - HERE / TUTAJ 




DRESSES - HERE TUTAJ 




BLOUSES - HERE TUTAJ 




 


DRESSES - HERE TUTAJ




SHOES - HERE / TUTAJ 






DRESSES - HERE / TUTAJ






DRESSES - HERE TUTAJ


12 komentarzy:

  1. Pierwsza biała sukienka najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne propozycje, szczególnie podobają mi się rzeczy z pierwszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam styl BOHO :)

    POZDRAWIAM ZOCHA
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać, co tam fajnego zamówiłaś :) Najbardziej w oko wpadły mi czerwone sandałki <3 Są piękne! Oczywiście pozaglądałam na stronki :) Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tym stylu! <3

    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale dużo cudownosci <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bluzki hiszpanki to totalny hit tego lata :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie sa piękne ale zakochałam się w tej środkowej, koronkowej z 4 rzędu <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam sukienki w tym stylu :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń