środa, 6 stycznia 2016

Prostownica DIAMOND FLAT IRON z IRRESISTIBLE ME - RECENZJA

Hej!
Dzisiaj trochę nietypowy post - chciałabym Wam przedstawić moją nową prostownicę - Diamond Flat Iron z Irresistible Me.


Mam gęste, lekko falowane włosy, które lubią się puszyć. Kiedyś prostowałam je codziennie, ale od dawna po prostu nie chciało mi się tego robić. Moje dotychczasowe, kolejne prostownice prostowały włosy na krótko - po niedługim czasie włosy wracały do podobnego stanu jak przed prostowaniem. W dodatku bardzo niszczyły włosy.
W końcu zdecydowałam się zamówić naprawdę porządną prostownicę, o której przeczytałam wiele pochlebnych opinii - kupujący wypowiadali się o niej w samych superlatywach. Postanowiłam sprawdzić, czy prostownica z Irresistible Me naprawdę "czyni cuda".

Prostownica dotarła do mnie w kilka dni- byłam w niemałym szoku, nie spodziewałam się tak szybkiej dostawy! 
Bardzo dobrze zapakowana - nie ma szans, aby uległa jakimkolwiek zniszczeniom w transporcie. 
Prostownica jest bardzo porządnie wykonana, ma świetny design. 
Możliwa jest regulacja temperatury ( aż do 230 stopni!) , a sama prostownica nagrzewa się w kilka sekund.
Jeśli chodzi o samo prostowanie - doprowadzenie całych włosów do idealnej gładkości zajmuje mi maksymalnie około 5-7 minut (wcześniej zajmowało mi to pół godziny). Efekt zaś utrzymuje się do kolejnego mycia - bez względu na warunki pogodowe


Jestem tym zakupem zachwycona i z czystym sercem mogę Wam go polecić. Jeśli szukacie prostownicy idealnej to jest to zdecydowanie Diamond Flat Iron z Irressistible Me
W skali od 1 do 10 oceniłabym ją na 11 :)



7 komentarzy:

  1. wow efekt jak dla mnie rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow :)
    http://blaack-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero teraz zobaczyłam Cię w krótszych włosach, pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukam właśnie jakiejś fajnej prostownicy :-) ta daje nawet fajny efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten sam problem! Więc już wiem co będzie moim następnym większym zakupem

    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń