sobota, 20 czerwca 2015

RAMONESKA W PANTERKĘ I OBCISŁE JEANSY Z WYSOKIM STANEM


Obcisłe spodnie z bardzo wysokim stanem są świetnym sposobem by podkreślić sylwetkę; jednocześnie ich noszenie może sprawiać pewien kłopot. Największym minusem jest fakt, iż pasują głównie do crop topów (a tych w mojej szafie nie ma zbyt wiele ) - w innym przypadku koszulka/bluzka włożona wewnątrz może się lekko odznaczać. 
Tego typu spodnie połączyłam z prostym tank topem oraz ramoneskę w panterkowy wzór. 




ramoneska w panterkę/ leopard biker jacket STYLE MOI
white tank top
jeansy z wysokim stanem / high-wasted jeans H&M
zegarek / watch DANIEL WELLINGTON
paznokcie / nails ATELIER PAZNOKCIE MARZEŃ
plecak / backpack ATMOSPHERE
białe trampki / white shoes CONVERSE via SNOWBITCH.PL













 ramoneska w panterkę/ leopard biker jacket STYLE MOI
white tank top
jeansy z wysokim stanem / high-wasted jeans H&M
zegarek / watch DANIEL WELLINGTON
paznokcie / nails ATELIER PAZNOKCIE MARZEŃ
plecak / backpack ATMOSPHERE
białe trampki / white shoes CONVERSE via SNOWBITCH.PL

20 komentarzy:

  1. jejuu.. jaka boska kurtka :) uwielbiam spodnie z wysokim stanem, super luźna stylówka :)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy Ty zawsze musisz być taka perfekcyjna? Wyglądasz świetnie! :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny look podoba mi się !
    Ramoneska jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę taką kurtkę!!! <3
    A na tego typu spodnie poluję od daaaawna... Chyba więc pora wybrać się do H&M ;) O ile rzecz jasna pochodzą z nowej kolekcji ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. I love your pants, nice look!

    Maë - http://blackhairblackdress.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście uwielbiam spodnie z wysokim stanem ! :) Piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnie są super!
    i bardzo dobrze, że wciągnęłaś w nie top - dziewczyny często zasłaniają ten wysoki stan, a to przecież cała uroda takiego modelu spodni!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten sposób podkreślania sylwetki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz, choć ta ramoneska w panterkę jest kompletnie nie w moim stylu :)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  10. W takich jeansach wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja bardzo w Twoim stylu. Spodnie z wysokim stanem są świetne, ale niestety nie każdemu pasują. Ty na szczęście nie masz z tym kłopotu. Są moje ulubione conversy na nogach, więc nie może mi się nie podobać :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pytałaś o wspólną obserwację :)
    Ja już , teraz Twoja kolej :*
    http://patrycjabunt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę? w którym miejscu? jestem w szoku, bo wydaje mi się, że przez lata blogowania nigdy nie złożyłam oferty typu "obs-obs" :).

      Usuń
  13. zakochałam się w tej stylizacji, prosta a zarazem taka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo bardzo fajny outfit 👍🏻🎀Zapraszam do mnie jest nowy post o wiosennych butach 🔥
    http://pinkunicorn16012003.blogspot.com/2016/04/top-5-wiosenne-buty.html?m=1

    OdpowiedzUsuń