czwartek, 2 października 2014

PINK COZY CASUAL : OVERSIZE CARDI + BOYFRIENDS




Niezobowiązujący zestaw na spacer w jesiennym słońcu - z niedzieli :). 
Chciałabym Was zapytać czy widzicie różnicę w jakości zdjęć? Zmieniłam ustawienia na manualne i zastanawiam się, czy jest to zauważalne.











 oversize pink cardi/coat WHOLESALE7 / white t-shirt / destroyed boyfriend jeans STRADIVARIUS / rosegold watch MICHAEL KORS / nails ATELIER PAZNOKCIE MARZEŃ / bag STEVE MADDEN / pink CONVERSE sneakers




40 komentarzy:

  1. Nice:) http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna stylizacja, nigdy nie myślałam że połączenie trampek z tego typu płaszczykiem będzie wyglądać tak świetnie :) http://kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz!:)
    leciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. awesome jacket!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki boski plaszcz <33

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemny zestaw :) chyba jest różnica, ofc na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz a płaszcz skradł moje serducho:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz rewelacyjnie, płaszczyk jest cudny.
    A co do zdjęć, to ja nie widzę znacznej różnicy. Te zdjęcia są bardziej żywe, jasne, ale nie wiem czy to sprawka ustawień czy po prostu światła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)
      wydaje mi się, że sposób rozmazania tła jest ładniejszy, miększy...ale przekonam się bardziej gdy porobię na manualu więcej zdjęć:) może rzeczywiście to kwestia tylko ładnej pogody

      Usuń
  9. so nice coat..and I love your nails ♥

    Check my blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne spodnie! *.*

    mogłabyś powiedzieć mi coś o tym spotkaniu blogerek? bo nie mogę znaleźć o tym informacji a zaciekawiło mnie to xd
    http://wojdynkafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jeśli mam być szczera, to ja różnicy w zdjęciach nie widzę - podobają mi się tak samo bardzo, jak wszystkie Twoje poprzednie ;)
    a płaszczyk jest śliczny - też choruję na tego typu narzutki tej jesieni, muszę sobie wreszcie jakąś sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialny jest ten plaszczyk! ja tez zakochalam sie w rozu na jesien :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. piekny kolor ma ten plaszcz;)
    pozdrawiam cieplutko ;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam patrzeć na Twoje stylizacje, zawsze idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny płaszczyk ; )) Zdjęcia jak najbardziej coraz lepsze!
    Pozdrawiam i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  16. płaszcz i spodnie rewelacja, cudownie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. ale śliczny masz ten płaszczyk. z trampkami świetnie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  18. Love your style...coat is really great...

    http://fashionpumpkin.com
    Please follow me on Bloglovin :https://www.bloglovin.com/blog/12565769
    Instagram : http://www.instagram.com/fashionpumpkin1

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta stylizacja jest 100% w moim stylu! UWIELBIAM! :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny płaszczyk i świetnie, że przełamałaś go podartymi portkami, dzięki temu nie wyszło zbyt słodko :)
    Super wyglądasz :)
    Miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej zdjęcia i stylizacja piękna :) mogła byś mi coś powiedzieć o tym płaszczu czy nie ma problemu żeby zamówić na tej stronie co podałas?

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko zachwyca , a pazurki są extra !

    www.milady-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem zachwycona i zawiedziona, że nie mogłam nic skrytykować! WSZYSTKO NA PLUS.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeansy genialne!!Uwielbiam torby Maddena zaopatrzyłam się w jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  25. super ożywcza kolorystyka! podoba mi się ten róż.
    To płaszcz czy polar? Wygląda polarowo, co nie zmienia faktu że jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to taka narzutka/bluza/kardigan polarowy :) dziękuję:)

      Usuń
  26. This coat looks great on you, such a beautiful color. Great photos.

    http://www.lookfortheoccasion.com

    OdpowiedzUsuń