niedziela, 16 marca 2014

SPOTKANIE WARSZAWSKICH BLOGEREK 8 MARCA - Dzień Kobiet:)

 od lewej ; Rasz, SzafaOli, ja,  Kasia, Ania

 fot. Szafa Oli

 W poprzednią sobotę uczestniczyłam w spotkaniu blogerek z okazji Dnia Kobiet. Dziewczyny wybrały restaurację Akademia, która okazała się idealnym miejscem na tego typu spotkanie. Dziękuję organizatorkom oraz wszystkim uczestniczkom za miłe spędzenie czasu:).







 


 z moją kochaną Rasz :)

 





Otrzymałyśmy spore paczki prezentów, które możecie zobaczyć poniżej. Kilka słów o części produktów możecie przeczytać już w tym poście, natomiast pozostałą część postaram się niedługo opisać troszkę szerzej w recenzjach (wymagają one więcej czasu).



żele pod prysznic oraz kreda koloryzująca do włosów - produkty marki The Body Shop. Kredy nie miałam jeszcze okazji użyć, zaś żele pod prysznic sprawdziły się świetnie - mają niepowtarzalne, owocowe zapachy




kremy : na noc i pod oczy - skincode.pl




Błyszczyk Dax Cosmetics - ma wspaniały zapach i długo poszukiwany przeze mnie kolor na pograniczu pudrowego różu i nude.




voucher - Liley

Na stronie Liley możecie zaprojektować krem idealny dla Waszej cery  potrzeb. Ja już niedługo stworzę swój, jestem bardzo ciekawa efektu:)




balsam do ciała i kupon rabatowy - cosmeticservice.pl








naturalne kosmetyki - Manufaktura Kosmetyczna






Jako, że jestem wielkim łasuchem, bardzo ucieszył mnie prezent od CukierLukier.pl . Te cukierki i lizaki są przepyszne - czuję, że będę stałym gościem w sklepie CukierLukier:)








kosmetyki - Pat & Rub




kosmetyki - Soraya, nektar do kąpieli - GlobalCosmed




suplementy diety - BioGarden, niestety wypróbowałam najszybciej. Niestety, bo akurat produkt GrypoRutin :( Od razu po spotkaniu dorwało mnie kolejne przeziębienie. Produkt zdecydowanie polecam - myślę, że pomógł mi w walce z wirusem i jego objawami, bo udało mi się zwalczyć je w kilka dni!

Zaś świeczki zapachowe ( waniliowe ) pochodzą ze sklepu mojedekorowanie.pl/




Ostatni produkt, ale chyba z niego najbardziej się cieszę - odżywka do rzęs Bodetko Lash. Właśnie rozpoczęłam jej testowanie. Więcej o odżywce i o tym jak sprawdziła się na moich rzęsach napiszę za kilka tygodni.



16 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na spędzenie Dnia Kobiet w towarzystwie innych kobiet, a do tego o podobnych zainteresowaniach. Bardzo podoba nam się ten blog, z chęcią obserwujemy. Serdecznie pozdrawiamy i tak trzymać! :)
    Alicja i Magda - AiM STYLE

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham <3 do następnego Słonce <3

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne taki spotkanie! można porozmawiać z osobami które również kochają modę:) Każda świetnie wyglądała;), Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale Wam zazdrościmy tego spotkania <3 fajnie Was widzieć razem buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  5. widać, że spotkanie udane :) i jakie ciekawe produkty dostałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sympatyczne spotkanie :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo się Was zebrało! :) Naczelne warszawskie piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne są takie spotkania - zazdroszczę :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne musiało to być spotkanie :)
    wyglądałaś jak zawsze świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazrdoszcze ci :) fajne prezenty :* Zapraszam do mnie na http://wirginiathings.blogspot.com/?m=1 zostaw slad po sobie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie wybrałabym się na takie spotkanie ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Już na kilku blogach czytałam recenzję o Waszym spotkanku. Widać, że świetnie się bawiłyście, a ta restauracja jest mega klimatyczna i przytulna.. aż chciałoby się tam zamieszkać :) hehe Mam nadzieję, że gdy będę kiedyś w Wawie, będę miała okazję wybrać się tam, choćby na ten przepyszny serniczek z kwiatkiem... wygląda smakowicie :) hehe Gorąco Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już na kilku blogach czytałam recenzję o Waszym spotkanku. Widać, że świetnie się bawiłyście, a ta restauracja jest mega klimatyczna i przytulna.. aż chciałoby się tam zamieszkać :) hehe Mam nadzieję, że gdy będę kiedyś w Wawie, będę miała okazję wybrać się tam, choćby na ten przepyszny serniczek z kwiatkiem... wygląda smakowicie :) hehe Gorąco Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń