sobota, 22 lutego 2014

OVERSIZE LIGHT PINK WOOLEN COAT, FLUFFY SWEATER & BLACK CONVERSE

 light pink oversize coat, fluffy sweater, ripped jeans, converse  


 Nareszcie dotarł do mnie mój największy "must have" aktualnej zimy/wczesnej wiosny - wełniany, pudrowy płaszcz. Zwykle staram się przesadnie nie rozpisywać na temat jednej rzeczy ale w tym przypadku uczynię wyjątek - płaszcz nie dość, że ma idealny kolor i krój, jest również doskonałej jakości - świetnie sprawdzi się nawet mroźną zimą ( w 80% wykonany z wełny ). Zdecydowany numer 1 na mojej - dość długiej - liście okryć wierzchnich.

Resztę ubrań z dzisiejszego posta - spodnie, włochaty sweterek oraz torebkę - udało mi się dorwać na tegorocznych wyprzedażach. 
Aktualnie jest na tyle ciepło, że od czasu do czasu można założyć trampki, bez strachu o odmrożenie stóp :) Korzystam więc z pięknej pogody i biegam w conversach!




 light pink oversize coat, fluffy sweater, ripped jeans, converse



 light pink oversize coat, fluffy sweater, ripped jeans, converse



 light pink oversize coat, fluffy sweater, ripped jeans, converse




 light pink oversize coat, fluffy sweater, ripped jeans, converse



www.choies.com/coats-jackets?cid=349



 light pink oversize coat, fluffy sweater, ripped jeans, converse






oversize light pink woolen coat CHOIES / white fluffy sweater RESERVED / ripped jeans STRADIVARIUS /  nails ATELIER PAZNOKCIE MARZEŃ / beige tote bag ZARA / black CONVERSE




Wyniki konkursu z marką TIMEX będą w następnym poście
 Tymczasem zapraszam Was do wzięcia udziału w  nowym konkursie

DANIEL WELLINGTON - WATCH GIVEAWAY!

41 komentarzy:

  1. Świetnie to wygląda z conversami, sama mam zamiar kupić identyczne na wiosnę. A płaszczyk śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny płaszczyk,super kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja, najbardziej mi się podobaja paznokcie

    zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten płaszcz jest piękny <3 Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. mimo, że nie przepadam za różem to ten płaszczyk bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się Twój płaszczyk, a najbardziej jego połączenie z trampki. Z pozoru słodki strój ( poprzez kolor płaszcza ) a tu buty nadają pazura :) Zapraszam do mnie i Pozdrawiam :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny płaszcz ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. PudLOVE :) Widzę nie tylko mnie ogarnęła mania pudrowych płaszczyków :) U mnie taka sama kolorystyka, więc Twój płaszczyk musiał przypaść mi do gustu, przepiękny jest :) Gorące pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne połaczenie płaszczyka ze spodniami ; >

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaszcz jest idealny - sama na taki poluję, ale już bardziej wiosenny niż zimowy. Cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  11. idealny płaszcz <3 szukałam takiego w stacjonarnych sklepach, ale niestety w tym roku nie znalazłam żadnego, który spełniałby moje wymagania :/ świetnie wyglądasz, też kocham Conversy! uwielbiam Twój styl :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do Twojego komentarza u mnie: ja na Twojego bloga wchodziłam przez modnąpolkę już chyba z rok temu i się Tobą zachwycałam, ale mój blog nie był na zbyt dobrym poziomie żeby na niego często zaglądać. więc dobrze, że dopiero teraz trafiłaś do mnie. mam więcej pomysłu na siebie i inne spojrzenie na ubrania. dziękuję Ci bardzo, bo takie słowa bardzo na mnie działają <3

      Usuń
  12. śliczny płaszczyk
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. płaszcz jest przepiękny, ale najbardziej zakochałam się w Twoich paznokciach :))

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kolor twojego płaszcza:)

    http://roxandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wygądasz, płaszczyk jestcudny, a Twoje paznokcie!! Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ Ci zazdroszczę tego płaszczyka, ahhh <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam włochate sweterki! <3 Ślicznie wyglądasz, ale aż mi zimno jak patrzę na Twoje gołe kostki! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. paznokcie są po prostu boskie! pasuje Ci ten pastelowy płaszczyk, pudrowe odcienie różu są najbardziej twarzowe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny outfit! Takie paznokcie to super dodatek! :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Love those colors, this light pink adds so much! :)

    www.dodolce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. płaszczyk ma rewelacyjny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny masz płaszcz:) całość wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. That coat is absolutely gorgeous! I never knew Choies had a pink coat, so glad you shared this!
    The Fashion Wonderland

    OdpowiedzUsuń
  24. płaszczyk piękny, już od jakiegoś czasu chodzi mi taki po głowie :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. jaki ładny płaszczyk <3
    masz zawszę takie cudne paznokcie *-*

    zapraszam do mnie:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Płaszcz bardzo mi się podoba, także nie dziwię się, że jesteś nim zachwycona :) Poza tym naprawdę do Ciebie pasuje! ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny minimalizm! Genialna stylizacja :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam połączenie różu i koloru twoich włosów i bosko ze tak słodko nie jet przez zacne trampiszcza - pazury mistrzostwo <3

    OdpowiedzUsuń
  29. płaszcz jest boooooooooooooski.

    OdpowiedzUsuń
  30. płaszcz i trampki to uwielbiam, a pudrowy płaszcz i trampki to już w ogóle! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny płaszcz do mnie jeszcze nie dotarł mój miętowy, paznokcie też super ;-) zapraszam do siebie

    www.eviczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam ten outfit! Jestem zauroczona płaszczem *___*

    OdpowiedzUsuń