sobota, 11 stycznia 2014

GRAY WOOLEN COAT, LEATHER BAGGY PANTS & NIKE ROSHE RUN


www.choies.com 

Tym razem mam na sobie jedno z ulubionych okryć wierzchnich w mojej szafie - wełniany płaszcz o - moim zdaniem - świetnym kroju.
Do tego bardzo wygodne a zarazem ciepłe "dresowe" spodnie i nowe roshe runy.


www.choies.com






http://www.choies.com/product/kirin-leather-pants-with-draw-cord



http://www.choies.com/product/kirin-leather-pants-with-draw-cord





gray woolen coat CHOIES / leather baggy pants CHOIES / gray crewneck sweatshirt CUBUS / watch TIMEX / nails ATELIER PAZNOKCIE MARZEŃ / sneakers NIKE ROSHE RUN





38 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, bardzo podobaja mi się spodnie i paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. idealnie!! piękny płaszczyk ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny, luźny zestaw! Płaszcz i spodnie można ubrać na wiele okazji - są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko oprocz butów, zdecydowanie bardziej podobałyby mi się tu klasyczne szpilki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda szary z Twoimi włosami. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne są te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz rewelacyjnie;) podoba mi się ten płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny zestaw, choć brakuje mi jakiegoś naszyjnika ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zegarek i płaszcz są cudowne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie i stylowo - jak zwykle :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja! :)

    garderobelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. zestaw idealny <3 chętnie bym się sama tak ubrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałem tej kolorystyki Roshów nigdy wcześniej, podoba mi się! Połączenie szarego połączenia dla mnie jest strzałem w dziesiątkę. Super!

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam sie :) krój plaszcza jest super! Świetny outfit! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. spodnie mają świetny krój,jak zawsze boski zestaw! piękne pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogę się napatrzeć na ten płaszcz! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. idealny płaszcz!

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem zachwycona Twoim płaszczem :) Rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacja!i płaszcz i spodnie i całosć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna całość, bardo podoba mi się płaszcz :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zestaw! Taki sam płaszcz zamówiłam kilka dni temu, więc pewnie trochę sobie poczekam, ale Twoja opinia o nim mocno mnie uspokoiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny płaszczyk :D Bardzo udana stylizacja:D Super!! :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow spodnie są mega stylowe i czadowe! Uwielbiam to co oryginalne i niebanalne, a Ty masz właśnie taki styl, który przemawia do mnie w 100% :) Dziękuję za odwiedzinki i zapraszam ponownie :) Ściskam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. płaszczyk i pazury rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń