wtorek, 29 października 2013

ATELIER PAZNOKCIE MARZEŃ : przedłużanie + manicure

W ubiegły piątek miałam przyjemność gościć w Atelier Paznokcie Marzeń
Moje paznokcie niestety są dość łamliwe, w związku z tym zapuszczenie ich graniczyłoby z cudem. Zdecydowałam się więc na ich przedłużenie - oczarował mnie modny ostatnio, migdałowy kształt
Ponadto wybrałam manicure w pastelowych kolorach, z delikatnymi ozdobami.
Efekty pracy Ani możecie zobaczyć poniżej - ja nadal jestem pod wrażeniem precyzji i dokładności wykonania różanego wzoru:) Ostateczny efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania! 
 Zachęcam Was do zapoznania się z ofertą Atelier Paznokcie  Marzeń i być może tak jak ja - zmiany nastawienia do przedłużanych paznokci o 180 stopni! ( Koniecznie zajrzyjcie do GALERII )













32 komentarze:

  1. Ale piękne! Na ostatnim zdjęciu ten pierwszy zestaw mi się marzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten kształt migdałów! Szkoda, że nie potrafię takiego uzyskać u siebie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne pazurki ♥ i ten kształt...:D marzenie
    Fashion Camille

    OdpowiedzUsuń
  4. codownie wyglądają:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/firmoo-glasses-and-new-competition.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez sie pomalu przekonuje do migdalowego ksztaltu.
    Swietne kolory!!

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne !

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne paznokcie:)Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę!
    śliczne paznokcie!


    całusy ;)
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ale wspaniałe paznokcie! Poza tym masz śliczne dłonie - takie szczuplutkie <3

    Buziaki,
    Style Junkie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne paznokcie, aż mnie zazdrość zżera <3

    OdpowiedzUsuń
  11. wow piękne paznokcie !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie fajne! :O
    Ja miałam kiedyś żele, ale szlag mnie trafiał jak miałam tyle warstw na płytce paznokcia.

    OdpowiedzUsuń