piątek, 13 września 2013

OVERSIZE SPORTY SWEATER & NOWHERE BAG / new glasses from GLASSES SHOP















 










leopard glasses GLASSESSHOP  (20% OFF WITH CODE: BGAneta ) / oversize sporty USA sweater ROMWE / black studded shorts / Y.O.L.S.T bag with cat:3 NOWHERE (FACEBOOK) / black shoes CONVERSE



Moje nowe okulary ze sklepu GLASSESSHOP. Dla odmiany zdecydowałam się na oprawki o nieco innym kształcie, niż te, które nosiłam dotychczas. I chyba był to strzał w dziesiątkę, bo odkąd otrzymałam przesyłkę, rozstaję się z nimi tylko na noc :-). 

Kod upoważaniający do zakupu okularów ze sklepu GLASSES SHOP  z 20% zniżką : BGAneta



33 komentarze:

  1. Sweter jest meega :) marzy mi sie taki

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiego aparatu używasz ? Cudowna jakość zdjęć ! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Te okulary bardzo Ci pasują do kształtu twarzy :)
    Na prawdę ślicznie wyglądasz :)

    pozdrawiam,
    http://blond-yasmin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie!bardzo pasują Ci te okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz!
    Bardzo lubię Cię w takim luźnym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna bluza ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wygladasz mega! Bardzo mi sie podoba :))
    Ps. zapraszam do mnie na konkurs jesli masz ochote;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz! :) Nosisz okularki korekcyjne czy to są zerówki? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. booski zestaw, ale najbardziej podobają mi sie okulary :))
    juz niedługo będe skazana na okulary i własnie szukałam takich oryginalnych:)) cuuudne są :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz śliczne włosy! :) Trooooszkę podobne do moich! ^^

    Zapraszam do siebie! ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te okulary ♥ Pasują Ci ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie jak zawsze :) okulary i torba super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. sweterek jest najlepszy! :) prezentujesz się idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja, co za kolorki :) rzucają się w oczy i na pewno nie przeszłaś nie zauważona :P pięknie :) obserwujemy? bo ja już:) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne te okulary ;)
    Dodaję blog do ulubionych.

    Zapraszam również do siebie
    http://iralamodaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna jesteś :P
    blog-daria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja ;)A okulary są genialne ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. okularki czadowe, ale jak ładnie wpasowały się w całość -podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń