czwartek, 15 sierpnia 2013

DIAMOND TEE, LEATHER BIKER JACKET & LIGHT BLUE SKINNY JEANS



Dziś 'zwyklaczek' na chłodniejsze dni. Skórzana ramoneska, która spokojnie mogłaby być jedynym okryciem wierzchnim w mojej szafie (gdyby nie wykluczały tego 20 stopniowe mrozy...).
Do niej zalożyłam 'przykrótkie' rurki, za które - przy moim wzroście - część osób mnie z pewnością zlinczuje, oraz t-shirt z diamentem. I o ile bynajmniej nie należę do fanek pewnej, popularnej kilka miesięcy temu, piosenki, o tyle fanką koszulki z Illegal Art Boutique stałam się odkąd ją ujrzałam. Serdecznie Was zapraszam do sklepu marki i na Fanpage - znajdziecie tam wiele świetnych wzorów zarówno dla Pań jak i dla Panów :).







t-shirt ILLEGAL ART BOUTIQUE ( or FACEBOOK ) / skinny jeans SHEINSIDE / leather biker jacket ZARA / pink CONVERSE

31 komentarzy:

  1. Świetny t-shirt:)

    Bardzo podoba mi się cała stylizacja!

    lady-pink-outfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne połączenie, bluzka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie\!

    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. taki zestaw pasuje do Ciebie idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarna ramoneska to coś genialnego...dodaje całości tego czegoś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Tobą, jako okrycie wierzchnie zostawiłabym tylko ramoneskę !

    http://monchatblanc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. swietnie wygladasz, zestaw w moim stylu :)

    www.fashionbynutka.blogspot.com

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie podobają mi się buty w tym zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. conversy wymiatają :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne połączenie zestawu z conversami <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Woooow Aneta <3 cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja Kochana, bardzo fajna stylizacja,ramoneska i bluza extra:)
    Obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam Serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam tu zaglądać! zawsze wyglądasz tak pięknie i świeżo :)

    the-velvet-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też kocham skórzane kurtki i mogłabym nosić je na okrągło :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice outfit, love the sweater

    OdpowiedzUsuń
  16. koszulka i jeansy w 100 % mój styl ! świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny outfit ;)
    yayallyyay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wow!
    boska bluza!
    świetnie wygląda z tą skórzaną kurtką!


    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3333333333333

    OdpowiedzUsuń