wtorek, 2 lipca 2013

LEOPARD LOOSE PANTS & SANDALS WITH METAL HEELS





Miałam nic nie publikować do czwartku, ale powtarzanie do obrony (którą mam już jutro ) i siedzenie w związku z tym w domu od 2 dni już tak mnie męczy, że postanowiłam coś dodać :) 
Na pierwszym planie znajdują się wygodne spodnie w panterkę. Do nich dodałam zwykłą białą koszulę, ulubiony zegarek i nowe buty, które już uwielbiam. 
Życzcie mi powodzenia jutro:)













white blouse / gold necklace / DressLink leopard pants / Daniel Wellington watch / Udobuy sandals with metal heel <3

37 komentarzy:

  1. Świetnie zestawiłas te spodnie z białą koszulą! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam za Ciebie kciuki! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula jest idealna, dawno ją kupiłaś? Takiej szukam i znaleźć nie mogę:(
    Bardzo fajny look!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dawno, ale znajdziesz taką we wszelkich sklepach typu romwe, persunmall, mogę Ci podesłać linki bo dzis zamówiłam identyczną miętową :)

      Usuń
  4. great shoes!

    PERSUNMALL GIVEAWAY: http://the-caramel-dream.blogspot.com/2013/06/persunmall-giveaway.html

    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaa < 3 spodenki są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjne spodnie!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno obronisz się :) trzymam kciuki..świetne spodnie...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne spodnie i szpile <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetnie! Niby banalny zestaw a przyciąga uwagę ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zabójczo i stylowo - to jest to :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajnie wyglądasz :)
    http://kelyxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. spodnie są obłędne! :O cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Każda Twoja stylizacja jest niesamowita!;)
    Każda nowa notka dodaje mi nowych inspiracji;)
    www.esues.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś taka śliczna ! *-* taka współczesna wersja Marylin Monroe ;))
    świetny blog ! - będę zaglądać częściej :)
    odwiedź mnie photoboook.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglądasz! I powodzenia na obronie :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze świetnie :) trzymam za Ciebie kciuki! jaki masz temat obrony?

    OdpowiedzUsuń
  17. i love your pants!

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. I love your pants! you look so great :)

    http://blackhair-blackdress.blogspot.fr/ ❤

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne połączenie ;) a bardzo podobne spodnie były miesiąc temu też w HM ;)

    OdpowiedzUsuń