środa, 14 listopada 2012

PEARL & PEPLUM with STOCKINGS tights



 Ozdobne koszule (np.tutaj), sukienki (klik) czy bluzki (tutaj), swetry (klik) a nawet kurtki (klik) mogą z powodzeniem zastąpić biżuterię.
Ćwieki i kolce, przez nadmierne lansowanie w aktualnym sezonie, mogły się trochę "opatrzeć" (choć ja nadal należę do ich zwolenniczek;p). "Perły"i wszelkie biżuteryjne"błyskotki" są więc idealnym rozwiązaniem. Poza tym, po prostu ładnie wyglądają.








 

peplum top - Sugarlips / skirt - New Yorker / tights - Oasap

27 komentarzy:

  1. Piękna baskinka!
    A na dodatek cudowne rajstopy.
    Całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rajstopy są genialne ! A Ty wyglądasz zachywcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow that tights are awesome! lovin the peplum and the color!!!

    http://myfashionfoodstyle.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham te wszelkie błyskotki na ubraniach!

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz :)

    Zapraszam do mnie, do wygrania bon do sklepu : H&M, New Yorker, C&A lub Cropp. :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta, perelki i owszem, ale mnie oczarowaly rajstopy..Pozdrawiam.Anka

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w Twoich rajstopach i tych perłach przy ramionach!

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny zestaw !
    i genialne rajstopy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka jest obłędna! baskinka i perełki- to lubię!

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz, a rajstopy dodają tylko uroku całości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Love all of this outfit, a very beautiful association ! shirt is so pretty, and thights i love it !

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie ćwieki i kolce nadal się nie znudziły, a perły też cały czas za mną chodzą, bluzka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja;)

    pozdrawiam

    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo kobiecy zestaw, uwielbiam Cię w takim wydaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. You look beautiful!

    xx
    http://www.eugenemarseille.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniała bluzka!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz ;) strasznie podobają mi się te buty ♥

    OdpowiedzUsuń