środa, 18 kwietnia 2018

NOWOŚCI : ADIDAS TUBULAR SHADOW & GLITTER CONVERSE // FOOTWAY




Wiosenna a wręcz letnia pogoda zachęciła mnie do poszukiwania nowości obuwniczych; czas na dobre schować skórzane botki i kalosze.

Przeglądając ofertę Footway, w oko wpadło mi wiele modeli i szczerze mówiąc, ciężko było mi się zdecydować. Ostateczny wybór padł na bardzo wygodny model marki Adidas - Tubular Shadow. Przy pierwszym założeniu zrobiłam w nich baaardzo długi spacer i spisały się na medal. Ponadto uwielbiam ich kolor <3

Adidas Tubular Shadow - Footway





Druga para, którą wybrałam to klasyczny model Conversów w nie do końca klasycznej kolorystyce :) Wybrałam brokatowy model Chuck Taylor, kolor rose gold
Myślę, że doskonale ożywią casualowe stylizacje, sprawdzą się również w połączeniu z letnimi sukiekami, ze względu na ich dziewczęcy charakter :)

glitter Converse - Footway






 Wpis powstał przy współpracy ze sklepem Footway.

3 komentarze: